Paštrović, M. (2022). Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
Paštrović, Marija. "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z." Master's thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
Paštrović, M. (2022). 'Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z', Master's thesis, VERN University , accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
Paštrović M. Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575
M. Paštrović, "Segmentacija turističkog tržišta u funkciji unapređenja ponude na primjeru generacije Z", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:913575