master's thesis
Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK

Zrakić, Katarina
VERN University

Cite this document

Zrakić, K. (2021). Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić, Katarina. "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić, Katarina. "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK." Master's thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić, K. (2021). 'Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK', Master's thesis, VERN University , accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Zrakić K. Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

K. Zrakić, "Analiza zadovoljstva internom komunikacijom na primjeru tvrtke JYSK", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:616814

Please login to the repository to save this object to your list.