Hondl, V. (2021). Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
Hondl, Veronica. "Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
Hondl, Veronica. "Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
Hondl, V. (2021). 'Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
Hondl V. Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124
V. Hondl, "Analiza načina kreiranja imidža u medijima na primjeru odabranih političarki", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:582124