Lajić, L. (2021). Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
Lajić, Luka. "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
Lajić, Luka. "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, VERN University , 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
Lajić, L. (2021). 'Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
Lajić L. Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2021 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377
L. Lajić, "Važnost i primjena korporativnog brendiranja na primjeru komunikacijskih agencija u Hrvatskoj", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235377