Bilić, I. (2018). Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić, I. (2018). 'Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić I. Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
I. Bilić, "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082