Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje

Ivan Bilić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Bilić, I. (2018). Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, I. (2018). 'Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 12.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić I. Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 12.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

I. Bilić, "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082