prikaz prve stranice dokumenta Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen

Žilić, Damir
VERN University

Cite this document

Žilić, D. (2020). Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, Damir. "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić, D. (2020). 'Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 11 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Žilić D. Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 April 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

D. Žilić, "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:138730

Please login to the repository to save this object to your list.