Masle, M. (2020). Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
Masle, Marin. "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
Masle, Marin. "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
Masle, M. (2020). 'Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
Masle M. Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
M. Masle, "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750