Masle, M. (2020). Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
Masle, Marin. "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
Masle, Marin. "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
Masle, M. (2020). 'Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
Masle M. Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750
M. Masle, "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750