Heim Žvan, G. (2020). Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan, Goranka. "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona." Master's thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan, G. (2020). 'Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona', Master's thesis, VERN University , accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
Heim Žvan G. Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189
G. Heim Žvan, "Prijedlog unapređenja online marketinške komunikacije odabranog kozmetičkog salona", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:521189