prikaz prve stranice dokumenta Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja

Kotrman, Mirela
VERN University

Cite this document

Kotrman, M. (2018). Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman, Mirela. "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman, Mirela. "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman, M. (2018). 'Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 18 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Kotrman M. Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 December 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

M. Kotrman, "Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:141746

Please login to the repository to save this object to your list.