Špišić, B. (2019). Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Špišić, Bruno. "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Špišić, B. (2019). 'Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
Špišić B. Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439
B. Špišić, "Primjena koncepta integrirane marketinške komunikacije u odabranom ugostiteljskom objektu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:924439