Božić, A. (2024). Analiza primjene integrirane marketinške komunikacije u IT poduzećima na odabranom primjeru s hrvatskog tržišta (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:369715
Božić, Ana. "Analiza primjene integrirane marketinške komunikacije u IT poduzećima na odabranom primjeru s hrvatskog tržišta." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:369715
Božić, Ana. "Analiza primjene integrirane marketinške komunikacije u IT poduzećima na odabranom primjeru s hrvatskog tržišta." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:369715
Božić, A. (2024). 'Analiza primjene integrirane marketinške komunikacije u IT poduzećima na odabranom primjeru s hrvatskog tržišta', Graduate thesis, VERN University , accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:369715
Božić A. Analiza primjene integrirane marketinške komunikacije u IT poduzećima na odabranom primjeru s hrvatskog tržišta [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:369715
A. Božić, "Analiza primjene integrirane marketinške komunikacije u IT poduzećima na odabranom primjeru s hrvatskog tržišta", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:369715