Paladin, J. (2019). Utjecaj influencera na potrošače (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035
Paladin, Jana. "Utjecaj influencera na potrošače." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035
Paladin, Jana. "Utjecaj influencera na potrošače." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035
Paladin, J. (2019). 'Utjecaj influencera na potrošače', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035
Paladin J. Utjecaj influencera na potrošače [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035
J. Paladin, "Utjecaj influencera na potrošače", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035