Grubišić, M. (2019). Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić, Matea. "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić, Matea. "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić, M. (2019). 'Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
Grubišić M. Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953
M. Grubišić, "Proces brendiranja i promocije grada Vukovara kao turističke destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:698953