Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća

Sindy Priselac (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Priselac, S. (2019). Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

Priselac, Sindy. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

Priselac, Sindy. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

Priselac, S. (2019). 'Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

Priselac S. Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

S. Priselac, "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307