Priselac, S. (2019). Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307
Priselac, Sindy. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307
Priselac, Sindy. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307
Priselac, S. (2019). 'Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307
Priselac S. Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307
S. Priselac, "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307