Andrlić, D. (2019). Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395
Andrlić, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395
Andrlić, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395
Andrlić, D. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395
Andrlić D. Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395
D. Andrlić, "Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395