Grbac, M. (2019). Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233
Grbac, Matea. "Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233
Grbac, Matea. "Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233
Grbac, M. (2019). 'Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233
Grbac M. Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233
M. Grbac, "Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233