Grubiša, M. (2019). Upravljanje društvenim mrežama u nautičkom turizmu na primjeru agencije Ambassador Travel (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:507145
Grubiša, Marijeta. "Upravljanje društvenim mrežama u nautičkom turizmu na primjeru agencije Ambassador Travel." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:507145
Grubiša, Marijeta. "Upravljanje društvenim mrežama u nautičkom turizmu na primjeru agencije Ambassador Travel." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:507145
Grubiša, M. (2019). 'Upravljanje društvenim mrežama u nautičkom turizmu na primjeru agencije Ambassador Travel', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:507145
Grubiša M. Upravljanje društvenim mrežama u nautičkom turizmu na primjeru agencije Ambassador Travel [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:507145
M. Grubiša, "Upravljanje društvenim mrežama u nautičkom turizmu na primjeru agencije Ambassador Travel", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:507145