Gladović, D. (2019). Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
Gladović, Dejan. "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
Gladović, Dejan. "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
Gladović, D. (2019). 'Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 28.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
Gladović D. Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
D. Gladović, "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964