prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja

Brčić, Iva (2019)
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Brčić, I. (2019). Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, Iva. "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, Iva. "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, I. (2019). 'Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 26.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić I. Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 26.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

I. Brčić, "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.