prikaz prve stranice dokumenta Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu

Posarić, Marko
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Posarić, M. (2019). Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, M. (2019). 'Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić M. Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

M. Posarić, "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.