Fišer, M. (2018). Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
Fišer, Matea. "Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
Fišer, Matea. "Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
Fišer, M. (2018). 'Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 02.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
Fišer M. Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 02.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
M. Fišer, "Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910