Fišer, M. (2018). Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
Fišer, Matea. "Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
Fišer, Matea. "Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
Fišer, M. (2018). 'Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
Fišer M. Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 20.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910
M. Fišer, "Percepcija i stavovi o crowdfundingu kao financijskom i marketinškom alatu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:914910