Bećar, S. (2025). Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije na novoosnovanu estetsku polikliniku (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:203940
Bećar, Sanela. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije na novoosnovanu estetsku polikliniku." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:203940
Bećar, Sanela. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije na novoosnovanu estetsku polikliniku." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:203940
Bećar, S. (2025). 'Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije na novoosnovanu estetsku polikliniku', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 12.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:203940
Bećar S. Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije na novoosnovanu estetsku polikliniku [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2025 [pristupljeno 12.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:203940
S. Bećar, "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije na novoosnovanu estetsku polikliniku", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:203940