Dugalić, K. (2025). Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283
Dugalić, Klara. "Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283
Dugalić, Klara. "Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283
Dugalić, K. (2025). 'Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 17.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283
Dugalić K. Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2025 [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283
K. Dugalić, "Analiza kreiranja korporativnog imidža na primjeru korporativnih priča na LinkedInu", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500283