Đekić, G. (2024). Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
Đekić, Greta. "Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
Đekić, Greta. "Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
Đekić, G. (2024). 'Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
Đekić G. Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747
G. Đekić, "Brendiranje Rovinja kao turističke destinacije: strategije i percepcija lokalnog stanovništva", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:682747