Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata

Tihana Krajcar (2017)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Krajcar, T. (2017). Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, T. (2017). 'Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar T. Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2017 [pristupljeno 22.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

T. Krajcar, "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872