Polanski, F. (2024). Brendiranje Crikvenice kao turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:524932
Polanski, Filip. "Brendiranje Crikvenice kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:524932
Polanski, Filip. "Brendiranje Crikvenice kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:524932
Polanski, F. (2024). 'Brendiranje Crikvenice kao turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:524932
Polanski F. Brendiranje Crikvenice kao turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:524932
F. Polanski, "Brendiranje Crikvenice kao turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:524932