Frigan, B. (2024). Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869
Frigan, Bianca. "Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869
Frigan, Bianca. "Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869
Frigan, B. (2024). 'Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869
Frigan B. Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869
B. Frigan, "Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869