Gudelj, P. (2024). Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga) (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965
Gudelj, Petra. "Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965
Gudelj, Petra. "Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965
Gudelj, P. (2024). 'Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965
Gudelj P. Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga) [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965
P. Gudelj, "Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965