prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu

Rukljač, Ines
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Rukljač, I. (2018). Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

Rukljač, Ines. "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

Rukljač, Ines. "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

Rukljač, I. (2018). 'Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

Rukljač I. Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

I. Rukljač, "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.