Rukljač, I. (2018). Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
Rukljač, Ines. "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
Rukljač, Ines. "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
Rukljač, I. (2018). 'Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
Rukljač I. Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
I. Rukljač, "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024