prikaz prve stranice dokumenta Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom

Kubat, Aleksandra
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Kubat, A. (2024). Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564

Kubat, Aleksandra. "Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564

Kubat, Aleksandra. "Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564

Kubat, A. (2024). 'Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564

Kubat A. Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564

A. Kubat, "Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.