Kubat, A. (2024). Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564
Kubat, Aleksandra. "Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564
Kubat, Aleksandra. "Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564
Kubat, A. (2024). 'Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564
Kubat A. Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564
A. Kubat, "Unapređenje prodaje primjenom kompetencijskog modela na primjeru poduzeća Hrvatski Telekom", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:270564