Šparavec, P. (2024). Uloga medijskog uokvirivanja i storytellinga kod novinarskog izvještavanja o influenceru Marku Babiću (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958401
Šparavec, Paula. "Uloga medijskog uokvirivanja i storytellinga kod novinarskog izvještavanja o influenceru Marku Babiću." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958401
Šparavec, Paula. "Uloga medijskog uokvirivanja i storytellinga kod novinarskog izvještavanja o influenceru Marku Babiću." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958401
Šparavec, P. (2024). 'Uloga medijskog uokvirivanja i storytellinga kod novinarskog izvještavanja o influenceru Marku Babiću', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958401
Šparavec P. Uloga medijskog uokvirivanja i storytellinga kod novinarskog izvještavanja o influenceru Marku Babiću [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958401
P. Šparavec, "Uloga medijskog uokvirivanja i storytellinga kod novinarskog izvještavanja o influenceru Marku Babiću", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958401