Čivljak, A. (2024). Analiza mogućnosti unaprjeđenja ponude i promocije odabranog turističkog subjekta (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823552
Čivljak, Antonia. "Analiza mogućnosti unaprjeđenja ponude i promocije odabranog turističkog subjekta." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823552
Čivljak, Antonia. "Analiza mogućnosti unaprjeđenja ponude i promocije odabranog turističkog subjekta." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823552
Čivljak, A. (2024). 'Analiza mogućnosti unaprjeđenja ponude i promocije odabranog turističkog subjekta', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823552
Čivljak A. Analiza mogućnosti unaprjeđenja ponude i promocije odabranog turističkog subjekta [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823552
A. Čivljak, "Analiza mogućnosti unaprjeđenja ponude i promocije odabranog turističkog subjekta", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823552