prikaz prve stranice dokumenta Analiza prednosti i nedostataka influencer marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza prednosti i nedostataka influencer marketinga

Ašanin, Anja
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Ašanin, A. (2023). Analiza prednosti i nedostataka influencer marketinga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:273270

Ašanin, Anja. "Analiza prednosti i nedostataka influencer marketinga." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:273270

Ašanin, Anja. "Analiza prednosti i nedostataka influencer marketinga." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:273270

Ašanin, A. (2023). 'Analiza prednosti i nedostataka influencer marketinga', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:273270

Ašanin A. Analiza prednosti i nedostataka influencer marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 26.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:273270

A. Ašanin, "Analiza prednosti i nedostataka influencer marketinga", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:273270

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.