prikaz prve stranice dokumenta Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama

Klasnić, Ana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Klasnić, A. (2023). Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

Klasnić, Ana. "Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

Klasnić, Ana. "Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

Klasnić, A. (2023). 'Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

Klasnić A. Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

A. Klasnić, "Analiza percepcije mladih o etičnosti u oglašavanju modnih brendova na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:157173

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.