Ivančić, M. (2023). Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679
Ivančić, Mihaela. "Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679
Ivančić, Mihaela. "Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679
Ivančić, M. (2023). 'Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679
Ivančić M. Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679
M. Ivančić, "Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679