Ivkić, I. (2023). Uloga medija u kampanji uvođenja eura u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523855
Ivkić, Ivan. "Uloga medija u kampanji uvođenja eura u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523855
Ivkić, Ivan. "Uloga medija u kampanji uvođenja eura u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523855
Ivkić, I. (2023). 'Uloga medija u kampanji uvođenja eura u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523855
Ivkić I. Uloga medija u kampanji uvođenja eura u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523855
I. Ivkić, "Uloga medija u kampanji uvođenja eura u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523855