Brigljević, J. (2023). Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije u svrhu unapređenja poslovanja odabrane destilerije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:162272
Brigljević, Julija. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije u svrhu unapređenja poslovanja odabrane destilerije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:162272
Brigljević, Julija. "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije u svrhu unapređenja poslovanja odabrane destilerije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:162272
Brigljević, J. (2023). 'Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije u svrhu unapređenja poslovanja odabrane destilerije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:162272
Brigljević J. Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije u svrhu unapređenja poslovanja odabrane destilerije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:162272
J. Brigljević, "Prijedlog strategije integrirane marketinške komunikacije u svrhu unapređenja poslovanja odabrane destilerije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:162272