Krstulović, H. (2023). Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455
Krstulović, Helena. "Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455
Krstulović, Helena. "Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455
Krstulović, H. (2023). 'Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 07.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455
Krstulović H. Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 07.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455
H. Krstulović, "Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455