prikaz prve stranice dokumenta Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra

Krstulović, Helena
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Krstulović, H. (2023). Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455

Krstulović, Helena. "Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455

Krstulović, Helena. "Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455

Krstulović, H. (2023). 'Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 29.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455

Krstulović H. Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 29.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455

H. Krstulović, "Analiza strategije marketinškog komuniciranja na primjeru odabranog trgovačkog centra", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:972455

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.