Strukan, L. (2022). Prijedlog marketinške strategije na primjeru poduzeća Mljekara Sinj d.o.o. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353372
Strukan, Luka. "Prijedlog marketinške strategije na primjeru poduzeća Mljekara Sinj d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353372
Strukan, Luka. "Prijedlog marketinške strategije na primjeru poduzeća Mljekara Sinj d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353372
Strukan, L. (2022). 'Prijedlog marketinške strategije na primjeru poduzeća Mljekara Sinj d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353372
Strukan L. Prijedlog marketinške strategije na primjeru poduzeća Mljekara Sinj d.o.o. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 26.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353372
L. Strukan, "Prijedlog marketinške strategije na primjeru poduzeća Mljekara Sinj d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353372