Vučić, J. (2022). Analiza studije slučaja marketinške komunikacije tvrtke Moneo (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196888
Vučić, Jakov. "Analiza studije slučaja marketinške komunikacije tvrtke Moneo." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196888
Vučić, Jakov. "Analiza studije slučaja marketinške komunikacije tvrtke Moneo." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196888
Vučić, J. (2022). 'Analiza studije slučaja marketinške komunikacije tvrtke Moneo', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196888
Vučić J. Analiza studije slučaja marketinške komunikacije tvrtke Moneo [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196888
J. Vučić, "Analiza studije slučaja marketinške komunikacije tvrtke Moneo", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196888