prikaz prve stranice dokumenta Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela

Pleša, Stela
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Pleša, S. (2021). Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:152059

Pleša, Stela. "Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:152059

Pleša, Stela. "Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:152059

Pleša, S. (2021). 'Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:152059

Pleša S. Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:152059

S. Pleša, "Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:152059

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.