prikaz prve stranice dokumenta Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika

Žganec, Karlo
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Žganec, K. (2021). Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673

Žganec, Karlo. "Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673

Žganec, Karlo. "Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673

Žganec, K. (2021). 'Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673

Žganec K. Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673

K. Žganec, "Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.