Žganec, K. (2021). Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673
Žganec, Karlo. "Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673
Žganec, Karlo. "Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673
Žganec, K. (2021). 'Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673
Žganec K. Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673
K. Žganec, "Atraktivnost franšiziranja kao modela rasta poslovanja hrvatskih poduzetnika", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713673