završni rad
Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.

Modlic, Barbara
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Modlic, B. (2021). Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o. (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Modlic, Barbara. "Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Modlic, Barbara. "Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Modlic, B. (2021). 'Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Modlic B. Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o. [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 24.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

B. Modlic, "Glazbene agencije na društvenim medijima na primjeru Euromusic agency d.o.o.", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:896255

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.