Bilić, I. (2018). Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić, I. (2018). 'Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 28.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić I. Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 28.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
I. Bilić, "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082