Bilić, I. (2018). Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić, I. (2018). 'Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
Bilić I. Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082
I. Bilić, "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082