prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje

Bilić, Ivan
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Bilić, I. (2018). Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, Ivan. "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić, I. (2018). 'Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Bilić I. Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

I. Bilić, "Upravljanje odnosima s klijentima u hotelijerstvu kao alat za brendiranje", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:512082

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.