prikaz prve stranice dokumenta Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti

Masle, Marin
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Masle, M. (2020). Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750

Masle, Marin. "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750

Masle, Marin. "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750

Masle, M. (2020). 'Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750

Masle M. Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750

M. Masle, "Pozicija brenda Corona u svijesti potrošača i vezane promotivne aktivnosti", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:835750

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.