Trezner, F. (2018). Marketinški plan adventskog događanja u Karlovcu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636626
Trezner, Filip. "Marketinški plan adventskog događanja u Karlovcu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636626
Trezner, Filip. "Marketinški plan adventskog događanja u Karlovcu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636626
Trezner, F. (2018). 'Marketinški plan adventskog događanja u Karlovcu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636626
Trezner F. Marketinški plan adventskog događanja u Karlovcu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636626
F. Trezner, "Marketinški plan adventskog događanja u Karlovcu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:636626