Marenić, D. (2020). Analiza učinkovitosti internetskog marketinga na primjeru odabranog poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:091329
Marenić, Daria. "Analiza učinkovitosti internetskog marketinga na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:091329
Marenić, Daria. "Analiza učinkovitosti internetskog marketinga na primjeru odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:091329
Marenić, D. (2020). 'Analiza učinkovitosti internetskog marketinga na primjeru odabranog poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:091329
Marenić D. Analiza učinkovitosti internetskog marketinga na primjeru odabranog poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:091329
D. Marenić, "Analiza učinkovitosti internetskog marketinga na primjeru odabranog poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:091329