Tot, A. M. (2018). Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762
Tot, Ana Marija. "Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762
Tot, Ana Marija. "Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762
Tot, A. M. (2018). 'Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762
Tot AM. Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762
A. M. Tot, "Uloga turističkih sajmova u promociji Hrvatske", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:847762